Balik kampung

Yahoooo.....akhirnya aku berjaya menghabiskan sem yang agak memenatkan..esok aku balik kampung tu pn kalo tiket bus x habis..abah dah tepon tye ble nk blik ..hmm..aku ni ader satu penyakit kalo dah blik kg.."penyakit M"..kalo aku dduk lame2 kt kg mesti mak aku akn kuarkan ayat ni "kalo cmni baik x yah blik kg duk KL je" waakakakkak...tp aku ske..kene bebel ngn mak..jadi slagi x menaikn darah tinggi mak so aku wat pekak je..huhuh..cuti sem 1 bln setghh ni aku nk format otak aku yang dah rase cam penuh je ngn ilmu2 yg aku kompol..otakk aku ni x leh smpn byk sgt memory nnti dia tetibe hanggg..

tok sume kwn2 serumah sewa ku selamat tinggal...maafkan aku kalo ader salh silap..halalkan makan minum...susu yang aku minum..hehe..tok dak kelas aku kiter jmpe sem dpn..final year..sem dpn msti lagik beshh wat final year project..fuhhh...tu kita pkir nnti ek..skang time to hibernate..

tok Azea..happy birthday..Qila,Koyah,Echa,Mira,Huda,Zaem,Dila....byeee....

9.30 am sok aku berangkat blik..x sabar nyer..bye2 KL...aku akan kembali pada tahun depan dgn azam baru..huwarrgghhh