Exhibition Photography

mse exhibition ni aku diapit oleh photgrapher cun ..2 2 wat fine art..sebelh kanan amir dak animation..dah sah2 cun bab lukis2 ni..dia wat lukisan +photo mmg cun lah..sblh kiri aku lak pochet..cun gak..dia bwt pasal labu sayong..menarik...kesimpulanyer sumer besh2..


Photography exhibition 2008



Tajuk bagi exhibition photography ni mungkin agak kurang sesuai tapi ini adalah reality nape ada jugak orang yang berfikiran tipikal dengan tajuk ni...sepatutnya UniKL perlu lebih menghargai hasil kerja student.

Walau apa pun nasib baik ada yang masih ada menghargai hasil kerja aku...setelah aku pecahkan pale otak aku ni...masih ada yang sudi memandang dengan hati yang bukan kuning..tq pada Mr.Ahmad yang banyak mengajar teknikal dan practical...huhu~~ dan Mr.M orang yang berjaya pecah pale otak aku..



Rasa cam sedey gak sebab ada gmbr sudu dan garfu aku kene cabut dengan artis statement pon kene cabott..tajuk kene totop..isk..aper yang x kena ngn unikkl ni? kalo diikutkan x ramai yang paham kalo tgok gmbr je...kalo camtuh baik aku wat iklan IKEA je..senang..x der issue ini timbul..

Kalau diikutkan ni adalah artwork aku yang ke-5, selepas berapa kali tukar tajuk akhirnya hasil kerja aku dululuskan..kalo x asyik masuk REJECT SHOP je..