2009 yang akan merubah hidup aku




Tahun ni memang akan memberi makna kepada aku...sebab tahun ini tahun akhir aku sebagai pelajar dan akan bermula kisah baru sebagai pekerja ataupun penganggur yang bertauliah..hakhakhakhak...inilah yang amat membimbangkan aku sebab sebelum ni pengalaman aku menerima latihan industri di syarikat yang memberi banyak kenangan pahit berbanding manis...takutttt...disamping kesukaran mencari kerja pada zaman ekonomi yang kurang memberansangkan..Malaysia bolehhhhh....

Tapi walau apapun aku kene cari hidup yang lebih stabil dan mencapai tujuan dan impian hidup aku...

harini merupakan hari kedua aku menghadirkan diri ke kelas pada tahun 2009...aku dengan azam baru x mahu lewat masuk ke kelas...akhirnya terpaksa akur dengan semula jadi sifat aku..akhirnya aku tidak berjaya datang ke kelas awal...tp pertama kali sepanjng aku menjadi pelajar UNIKL aku masuk kelas dengan baru nk letak beg, bru nk tgok2 lecturer baru...tetibe Pn hana kata "ok class that's all for today"....hak..hak..hak..(membazir aku bli tiket putra n star)cesh......