Yahooooooo!!!!

Gembira,sedey,suke,neves,pening....sme ada..

akhirnya aku leh balik kg Merapoh dan dudk ngn mak ngn abah balik....yeaaa..yeaaa..

kenang2 blik interview aku yg kedua ni byk hikmah aku gagap pon dan yang penting skali ..yang menyebabkn aku boleh balik kg..

hehe..

jeng jeng jeng


agaknya ni la berkat aku bgn awal...dan jadik org pertama diinterview...hehe..
tp solan yg ditanya oleh tukang tanya tuh..aku dah agak dah...solan2 yg bakal ditanya...nasib aku borak2 ngn dak yg dtg inteview ngn pinjam baca kejap nota dorg..

masuk2 je...dorg suh perkenalkn diri..
masuk soln kedua..dah msuk bab pengetuan am....mule la ni...aku tau markah part ni 10 markah...dorg nanya "siapakah menteri pendid"...zapppp....x sempat dorg nk nanya aku dah jawab dengan selamber...tan sri muhyidin yasin..gedubukk....aku kene balikk

"ada saya cakap menteri?...ok solan dia siapakan timbalan menteri pendidikan..bg kedua2 nya.."

aku jawab....dato dr..zakkaaa....zakaaaaa....rshiii...bin...???
yang kedua dato dr.....wwwwwwwww......??kantoiiii...x hafalll

si interviewer bertanya lagi "tau tak apa itu FS...aku blur lagi...slamba lagi jawab...f tuh tok facilitator ...s tuh untuk school net...hehe....
aku nanyer "btol x"...hehe..
kene lagi sedebuk..."awak sepatutnya tahu kan...??"..sengih je..

soalan teknikal...dorg naanyer apa beza intranet ngn internet?
senyum aku dengar solan tuh...perghh..ni peluang baik ni...

solan seterusnya...kalo sebuah pc tuh x leh connect internet..camner awak nak buat?
lagi besh....hentam saja lah labu...pingg pongggg...

sesi bahasa ingeris..."why we should hire u from the rest"....hehe...lagi besh..masuk bakull...angkat sendri..

"why u choose to working at public sector and not private.."
aku senyum lagi...sedekahhh tol laa...solan yg mmg solan bocor...

lps je aku selesai menjawab..seringkas..dan senipis yg boleh...ok dorg pn x sabar2 nk suh aku keluar..sambil ckp "awak doa2 lah agar dpt.."

"aminnn"

dan hari tuh jugak aku ada exam microsoft ...sme berjalan lancar....fuhh


yang buat pening ni ...aku x hbs lagi training...exam ccna x amik lagi...cmno ni..klo aku bnti aku kene bayoo...ah sudah..