Sesak!!!!


kasut sape yg tercicir ni~

SESAKKKKK!!

Hari ni dalam sejarah...aku lepak kt komute 2 jam stenggg.....aku x tau pasal aper..
..mngkin kerana cuti skolah..tp kita mne leh salahkn penumpang...adakah salah pengurusan KOMUTER....aku pn x paham..kalu cmni la hari2..mau pengsan gueee....

sepanjang aku ddk situ aku dah hafal da...

1.ting tong ting tong
...bagi penumpang ke laluan seremban tren akan tiba dalam masa 20 minit lagi...sila beratur digarisan HIJAU..

2.ting tong ting tong
...perhatian kepada penumpang ke rawang, tren mengalami kelewatan kerana terdapat ganguan bekalan elektrik di **** dan ****...tren akan mula beroperasi selepas setengah jam..harap maaf..

3.ting tong ting tong
...tren shuttle ke kajang akan tiba dia platform 2.. tren ini akan berhenti di seputeh..salak selatan..bandar tun razak dan tasik selatan..(ulang 3 kali)

4.ting tong ting tong
...tren ke rawang akan tiba dalam masa 15 minit lagi..sila beratur di garisan hijoo..

ps:mkin lama aku dengar sore org tuh...makin x sedap ..nape eh...tukar org len x..mencikk~

yeay settle exam 70-640...susah gilerrsss.....memang ingt dah fail da..tp alhamdulillah...cukup2 makan...mmamammamamamm...