Ketagih....addicted to.....jeng..jeng...

Sebelum aku nk blik kg cuti sem ni aku nk citer satu mende yg mngkin korg tekejut sebab korg msih x tau yang aku ada penyakit yang memang susah nk diubati...sume dah aku torai...doktor,bidan,dukun,tukang urut sume x leh tolong ubati penyakit aku.KETAGIHAN..itulah nama penyakit yang dah lama dah aku tanggung...

sudah macam2 nasihat mak aku bagi...tp aku tak endahkan,.tiap2 hari aku msti memuaskn nafsu aku..stok aku make sure ade kt umah...skang ni senang je nk dapt stok..mana2 pasaraya pn ada jual...tp tetibe baru2 ni naik rege...aduih...jadik aku kene la amik cket2 je...jimat..

satu hari aku perkenalkn barang ni kt dak umah aku...aku x sngka lak dia pn teringgin terjebak kat dalam kancah ni...tp aku x leh halang dia..dia dah ada duit, akal...LU PIKIR LA SNDRI!!...

skang aku dah ada geng nak layan mnde alah ni...x der lah aku bohsan...smbil2 tgok tb,borak2, kitrg layan...fuhhh..mmg besh la..tangan ni mmg x ley benti ..kalu dah bkk stok baru ..tang tuh jugak nak abiskn sume..lps 1, 1 lagik..menjadi2 btol lepas ada geng...lepas satu bungkus,,,sok malm satu bngks lagik...

smblil2 melayan...ktrg bncg pasl berita panas...pasal hutang piutang yang kitorg pinjam dari along(MARA)...ni lagi satu masalah..time dah nk abis blaja ni la along ni wat hal...x penah2 duit sara diri lmbt masuk..ini mnyusahkn aku ni..mne duit rumah,duit transport,duit mende alah tuh..,duit buku PHP(zaem aku byr lps blik cti k),duit tepon,dan lain2...smbli tgok2 iklan akhbar "pinjaman seluruh johor"...alamak johor plak..carik area KL..hhuhuhu..mne tau leh membantu...aku yang kering ni..

namun dengan sume msalh ni..aku dpt lupkan dgn pekena benda ni..mmg syok la..MELAYANG...keke...kata2 terakhir...selamat bercuti...to all my classmate and housemate

untuk sepupu aku selamat pengantin bru...!!(Anuar n pasangan & Ehsan dan pasangan..)

p/s:jom makan ramai2 kuaci cha cheer!!kekkekek..jangan telan kulit...jap g overdose..kekek