Delete

Sblm ni ada post psl laptop aku.aku terpaksa delete sbb ia mendatangkan amarah aku...
sebelum aku bertukar jadik super hero baik aku delete aje...x yah pkir pasal laptop yang kengkononya rosak chipset...tetapi dalam kata sebenar adalah kesilapan HP.."Technical problem"...

yang menjadi masalah nyer ..cmner aku nk wat keje..aduih...pc pinjam yang aku gne skang ni kalu stakat wat word,website leh tampung lagik...cmner aku nk wat 3D..mau demam smpi final exam..

Dah akhir2, hujung2 nyawa aku kt UniKL ni la mende berharga bagi budak IT telah menjadi besi buruk..x gune pnyer HP...kalo nk kuar product testing la dlu...kalo stakat testing nk gne tok pakai buang leh la jual...tp yang nk gne tok bertahun2..dal la jual mahal ...adesss...hilang duit, aku nk kasi baik mende alah tuh...tapi prob nyer x baik2...cmne tuh....

org yg kt kedai HP pun mengakui yang product dorg x bgus...korg jgn bli tau tablet pc...jap g korg jadik cm aku...terdesak...time skang la bru terpikir KALAU LAH AKU SEORANG JUTAWAN.......

akan ku belikan diri ku sebuah laptop yang tidak nmpk zahirnya..hanya dialam maya..ceh mcm Virtual reality gitu..hanya ada satu board/device tuk access pada virtual screen...

p/s: aku seorang JUTAWAN/HARTAWAN.....amin..korg doakan eh..