bila engkau jauh



p/s:anuar dan shima..warrrgh..ramainyer org kawin tahun ni..pening2...biler turn aku ni.wakakkaka....

Sedapnya hati tidak jemu
Tak sabar bermanja
Hanya sehari tak bertemu
Macam selamanya

Rindukan tawamu
Yang menyegarkanku

Aku tersiksa dengan sendu
Bila engkau jauh
bila terasa sentuhanmu
aku terus sembuh

aku bermimpi riang terbang
pagi sampai senja
cinta di hati sudah kembang
untuk engkau saja

tidur atau jaga
rindu sentiasa

Aku tersiksa dengan sendu
Bila engkau berjauh
bila terasa sentuhanmu
aku terus sembuh

aku tak pernah bercinta
sampai terbalik seluruh duniaku
hanya satu yang kupinta
jangan tinggalkan aku

aku merayu oh kekasih
belailah hatiku
bila ku layu lagi sedih
curahlah kasihmu

kau dakaplah aku
sembuhkan piluku

Aku tersiksa dengan sendu
Bila engkau berjauh
bila terasa sentuhanmu
aku terus sembuh

jika kau rasa sepertiku
bila aku berjauh
biarlah dua jadi satu
bersama selalu
hanya kau dan aku

p/s:enjoy..

lepak jap wat mnde lain...FYP(final year pojek) ni wat otak aku overheated dan bosan....lagu ni aku dgr mse kndri ehsan n malia...2 April 09...(majlis resepsi dan persandingan serta makan malam) bersama tetamu jemputan khas iaitu Perdana menteri Malaysia,dan untuk ke akhir kalinya pak lah bergelar perdana menteri...hari ini sudah dimiliki oleh Najib..apa akan jadi kepada negara? setelah ditakluki oleh Najib???


kita tunggu dan lihat...jeng..jeng..jeng.....wahhh takutnyaa....huhu

Najib: Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat.
Cier: ada aku kisah??
abah: mcm ni la anak abah...hahah..